Minna

törst och lite framtidsuppdatering

Kategori: allmänt

hade egentligen såååååån lust på att gå ut ikväll.. men alla är i oslo på "we love the 90'" och eftersom jag ska upp och jobba så kunde ju jag inte lämna byn. så istället har det blivit gym och uppvärmning inför hockey-vm med matchen på fyran (tack emma för att du hittade svenska kanaler på min tv senast, nu kan jag ju faktiskt se matcherna på vm och kan ju betyda att jag får mig en glimt på min älskade dixon för första gången på många år då jag hoppas han får joina laget vidare eftersom han fått spelat lite nu i tyskland). Som jag bara saknat att se hockey säger jag bara, glömde helt bort att det var lördag och jag egentligen hade grym lust på krogen men blivit lämnad här i en nu halvdöd by, helt tills matchen var över det vill säga. nu känner jag bara att det är tråkigt att man är själv igen, haha.
 
menmen, är ju russeperiod här i byn nu, så till veckan blir det lite fest igen. var ju från första början inbjuden på födelsedagsfest den sista april, men inte fått nå besked om det så hoppas istället på en grym kväll med syster och pojken istället. 
 
och i tillägg så är det här en lite speciell vecka, på efterfesten sista april förra året så bjöd ju kriss ut mig. det vill säga att den 2 maj är våran ettårsdag, otroligt nog att det är så, känns både som tiden bara rusat iväg och samtidigt som att vi måste ha vart med varandra längre - men ett år är ju klart ingenting, hoppas ju på många fina år framöver med min kära <3 och på ett helt annat spår, så blir det gå och se kriss kusin konfirmera sig till helgen nästa vecka också. ska bli spännande faktiskt, saknar lite den där känslan att vara i en kyrka till och från. 
 
 
så om det inte blir så mkt uppdatering från mig har ni min nästa vecka upplagd här: fest, hockey, ettårsdag och konfirmation - härlig blandning med andra ord

Kommentarer

  • Emma säger:

    Det var så lite så :p <3

    2013-04-28 | 10:35:55
  • Anonym säger:

    Låter väl som en fantastisk vecka.Hoppas ni fått lika mkt vår som oss.På en vecka har det gått från snö överallt till barmark tussilago blåsippor och vitsippor samma vecka Våren har bråttom ÄNTLIGEN!Må så jättebra kramar!!!

    2013-04-28 | 13:03:32

Kommentera inlägget här: