Minna

050513

Kategori: allmänt

fortfarande krasslig, men tog mig iaf iväg på konfirmationen igår. elr det var ju mer en middag där folk firade att han som konfirmerat sig var färdig med det och snart skulle ta steget in i vuxenlivet kan man ju säga, så kändes väl lite annorlunda än det vi kallar konfirmation i sverige där man går och ser i kyrkan och ses efter bara närmsta familjen för att fira det. men oavsett var det trevligt att träffa yttligare en del av släkten och även se hur saker och ting går till i norge, lite synd att jag mådde så dåligt så jag var väl kanske inte det roligaste sällskapet kan jag tänka mig.
 
idag så är det min sista fria dag på schema så blir ladda upp batterierna så gott som möjligt inför jobb så får vi ser hur allt går. näsan rinner på ganska bra och huvudet är inte helt på topp än, men känner mig piggare för varje dag som går, så hoppas på att vara i gång snart igen. och hoppas på att det blir hem till kriss och fira kvällen där, vi lyckades ju båda vara dåliga på 1årsdagen och igår så hade inte han nå mer tid över (samt att jag var ju så dålig) så ingen idé att försöka göra något av det då heller.
 
men annars så är det en lung dag på schemat som sagt, få kurerar sig så mkt som möjligt och annars så är det inte så mkt kul att rapportera nu. är bara en massa jobb framöver, så inte säkert att det blir så mkt intressant att skriva här heller, men ska försöka få in något inlägg då och då :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: