Minna

drink it up!

Kategori: allmänt

jag som vanligtvis inte dricker sådär jättemkt. elr inte helt sant, har jag läsk elr saft så dricker jag stora mängder när jag väl har det hemma iaf, men undviker ju socker just nu i veckorna. men med mitt vanliga 5dl vätska per dag när jag inte jobbar elr tränar så måste jag ändå säga att mina "efter-träning-rutiner" känns som att dom kommer göra mig flytande efter ett tag, haha.
 
först 3dl med protein-shake, så ett litet tag senare ett 3dl glas vatten med en vitaminbrustablett uppi. för en normal människa så kanske inte det låter som sådär jättemkt att få i sig 6dl vätska på ca 30 min, men för mig som dricker extremt lite på en dag så är det en ofantlig mängd! som regel är jag imponerad av mig själv när jag dricker 1 liter vatten på en 9h-dag med konstant sol och stess liksom, haha. och kan ju tillägga att det blir ju en hel del vatten på gymmet dom dagar man verkligen pressar. men man säger ju att vätska är bra, så i grund är det väl ganska så positivt. iaf när jag för en gångs skulle kan få i mig lite vätska som faktiskt är bra för mig istället för alla onyttigheter. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: