Minna

sliten är ordet.

Kategori: allmänt

började dagen med möte igår som sagt, sen så vart det tidigt på jobb där det var mkt att göra. och sen visade det sig att han jag skulle jobba med inte visste om det, alltså vart chefen tvungen att ringa runt för att se om nån kunde hoppa in. det gick inte, alltså fick jag ställa upp på att jobba lite extra.
 
sen hade jag som motivation att jag skulle få träffa kriss på kvällen, men tyvärr så kunde inte han, utan vi var tvungen att utsätta det till idag. så hade inte heller rickard nå tid över att ses, så jag som var sällskapsjuk tappade humöret ganska rejält innan jobbpasset var över. bestämde mig för att gå hem och krypa i säng, hoppas på att dagen idag skulle vara bättre. 
 
men fick jag sova ifred då? nej, helt plötsligt bestämmer sig vårat brandlarm att börja krångla igen. det slutade alltså med att jag inte fick så mkt sömn och vaknade för att igen gå på jobb helt sönder sliten. kände mig helt i zombie-mode när jag promenerade till jobbet. 
 
men nu har jag lite sovmorgon imorn (men ska börja 3h tidigare än tänkt) och ikväll får jag också träffa kriss. så hoppas på att jag vaknar med lite energi tillbaka imorn igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: