Minna

sjukling...

Kategori: allmänt

hade en väldigt fin sista april/första maj med min kära pojkvän och storasyster, samt massa vänner. först förfest tillsammans med några av de som vi var med på nyttår och sen fortsatte vi ut på byn där det blev full fest då det är en av de största russekvällarna. strax efter två så reste sandra hem, men för mig och kriss tog inte kvällen slut än, utan vi hade två fina efterfester att se fram emot innan jag beställde en taxi åt oss hem. 
 
nu, några dagar senare är formen dock allt utom fin. redan igår var jag sliten och när jag kom hem från jobbet började halsen svida nästa omgående och näsan började rinna. och det har bara blivit värre och värre under kvällen, så idag var jag faktiskt tvungen att sjukanmäla mig för jag klarar verkligen inte att göra några fysiska aktiviteter. och i tillägg så är jag ju inbjuden på konfirmation imorn, så vill ju verkligen piggna till innan dess...
 
så snart blir det apoteket, och resen av dagen bli skifta mellan duschen och sängen hade jag tänkt. tur nog så kan jag ju alltid underhålla mig med hockey-vm som börjar idag, alltid något liksom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: