Minna

inte helt fel just nu

Kategori: allmänt

igår var det alla hjärtans dag och den spenderades med min kära, först vart det middag ute och efteråt tog vi oss ett besök på bion för att se "a good day to die hard" och måste ju säga att den var riktigt bra. hela kvällen var riktigt bra, underbart att få lite extra tid och speciellt att göra något lite annorlunda än det vi vanligtvis gör. 
 
så nu har jag också jobbat klart min 15e dag i rad och nu har jag första helgen sen februari startat! och inte nog med att jag får njuta över det faktum att jag inte behöver väckas av en väckarklocka imorn utan kan ligga i sängen precis tills jag känner att jag vill gå upp, i tillägg hade rickard lite tid över idag. så bara några minuter efter jag kom hem så smsade han och sa att han väntade nere på att komma in. så trevligt sällskap för andra dagen i rad (elr ja fjärde, då jag umgåtts med min gamla granne tisdag-onsdag den här veckan också). men inte bara trevligt sällskap heller, för rickard överraskade nämligen och tog med sig en låda med kladdkaka han bakat åt mig igår :D 
 
så med andra ord, haft ett par bra dagar nu och helgen så blir det yttligare tid med kriss och även lite tid tillsammans med hans familj/släkt. är ju lite skrockfull och tror på att om man säger att det går bra så vänder det, men känns skönt att faktisk kunna säga att man haft några riktigt trevliga dagar i rad nu för det var nog ett bra tag sen sist. så även om det inte varar för evigt, så får man väl njuta av stunden. 
 
nu blir det god mat och lite film för mig själv och njuta av min ledighet, ha en fin kväll allesamman!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: