Minna

mojito, hockey och nagellack

Kategori: allmänt

syster kom på besök efter jobb och vi laddade upp för en fin utekväll igår. hade lovat att jag skulle lära mig att göra mojito eftersom sandra älskar det, så alla ingredienser införskaffades och när sandra väl var på plats vart hon helt överlycklig för att det smakade så bra. självklart vart ju jag väldigt nöjd med då jag inte riktigt visste vad jag höll på med, hehe, så blandade jag mig en egen drink och skulle sätta mig och njuta av ledigheten, men ojsan, då var sandras slut så jag var tvungen att göra en ny. tror det tog två timmar innnan jag fick sätta mig och dricka något av min egen drink haha.
 
i bakgrunden rullade hockeyn, som jag är grymt förvånad över, slutade med en svensk vinst. så i år är det alltså ett svenskt guld det blir att heja fram, inte det kanadensiska som vanligt! när hockeyn var över och sandra fick förbud att dricka upp drinken på fortare än en kvart, så vart det även lite tid över för mig att ordna mina naglar igen (hade gjort exakt lika dagen innan, men en dag på jobb och allt var borta) så dom vart fina inför 17e majfirande idag. 
 
och ja, när allt var färdig och klockan närmade sig tolv tog vi våra väskor och drog ner på byn, där blev det en helt underbart bra kväll med trevligt sällskap och massa dans!
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Bazinga! :D <3

    2013-05-19 | 19:02:47

Kommentera inlägget här: