Minna

trötter

Kategori: allmänt

gårdagen spenderades i kongsberg med sandra, först vart det shopping och sen på kvällen middag, avslutat med en musik-quiz (där vi visserligen inte bidrog så starkt till lagets placering, men trevligt oavsett). enda jobbiga var väl att jag drack baileys med kaffe, men alldeles för mkt kaffe. något som resulterade i att jag inte kunde somna förens klockan 6.30 då jag inte dricker kaffe vanligtvis, detta betyder att jag fick mig 1,5h sömn i natt och har jobbat 9h på det. så ja, snart slocknar jag nog och förhoppningsvis får jag sova ut ordentligt! blir dock öronproppar i, är ju lördag så byn kommer ju inte direkt vara tyst, lite tråkigt att man inte själv ska ut då det är en del folk jag hade velat träffa är ute. men sängen kallar, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: