Minna

120412

Kategori: allmänt

till skillnad från de tidigare dagarna så var jag faktiskt utvilad i morse, men precis som alla andra dagar var jag grymt trött! förstår inte hur det går ihop riktigt, elr har mina misstankar, vilket också betyder att jag måste försöka komma gång i träning igen för det brukar ju hjälpa lite.

men oavsett så har jag tagit mig igenom yttligare en jobbdag, även om det var ganska så kort. men nu blir det två längre dagar som väntar framöver, imorn skulle det blivit 6,5h men som det ser ut blir det 2-3h extra och på lördag är det 9h som gäller. så nu blir det en del. det blir minst 13h mer den här veckan än vad det var planerat från början, så det är ju helt klart ett plus till sen när pengarna kommer in.

annars har jag också handlat lite saker idag, en ugnssäker form som vi kan klassa som nödvändighet och en hortensia då jag är trött på att inte ha några blommor hemma på ett tag nu och de är ju så fina. samt att jag har köpt ett band som jag ska sy på en av mina klänningar så den sitter lite bättre. utöver det så har jag gjort lite samtal hem för att ordna med lite som behövs fixas, så med andra ord har jag tagit tag i en hel del.

och tror mina kollegor vill att jag skulle lägga till en sak till på min att-göra-lista så jag såg att en av de skrev upp "minna lager en sjokoladekaka" på vad som behövdes göras i butiken.

bild: http://www.spugg.se/azorerna/bilder/20090704_hortensia.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: